Daily Archives: 2017-10-16

Nem működik a céges laptopom, telefonról írok, mert ezt…

Standard

Ki kell írjam magamból, mert sohasem tudom ezt veled megbeszélni, valójában már rég feladtam, hogy bármit is megtudok veled értetni, de ahogy látod, újból és újból probálkozom…

Miért van az, hogy még mindig félek tőled, s megakarok felelni neked;
…hogy félnem kell döntéseimre, cselekedeteimre hogyan fogsz reagálni..

Miért van, az hogy soha semmiben sem látod meg a jót?
Miért van az, hogy egy kedves ember álarcát viseled majd valóságos szörnyetegé tudsz változni?
Vidám, kedves ember mondják reád.
Igen, de nem amikor rólam van szó, olyan dacos dühös emberré változol, mintha én lennék életed legnagyobb kudarca.

Gyűlölöm, hogy sohase mondhatom el igazi gondolataim, véleményeim, mert nállad más véleménye kuka, csak az számít amit te mondasz és gondolsz!

Nem tisztelsz, sosem tetted.
Nincs olyan cselekedetem, amely téged boldoggá tudna tenni.

Nem értékeled az embereket körülötted, csak magaddal vagy elfoglalva, csak neked van igazad.

Sajnálom, hogy ilyen elkeseredett ember vagy, tudom, hogy nehéz gyerekkorod volt, de ez nem az én hibám.

Én is hordozom a keresztem és sokszor nem szólok, mert rég megtanultam, hogy nem számíthatok rád, mert sosem fogsz megérteni, elfogadni, esetleg elgondolkodni az én, de akár a többi ember helyzetén és kapcsolataidon velük, mert ez téged sosem érdekelt.

Törhetetlen az egód, pedig nem vagy bölcs és fogalmad sincs arról, hogy megbántod az embereket magad körül.

Engem is meggyötört az élet, hidd el, jobban mint gondolnád, nem véletlen kerültem a pszihiátriára, túl sok volt az az ember körülöttem aki felszínes volt velem és valójában nem is érdekelte őket valódi énem, olyan dolgokkal foglalkoztam melyek nem érdekeltek, de a megfelelési vágy késztetett. Egy új de mégsem új énem akartam felvállalni, de sajnos sok az irigy és megvető ember.

Minden negatív tapasztalatom, élethelyzetem ellenére, igyekszem elfogadni embereket a hibáikkal együtt, mert senki sem tökéletes én sem, s nem is baj..

Remélem kevesen vagytok, akik ugyanígy éreztek!

……………………….

De TE, még mindig hasba tudsz döfni…mindig azt mondom magamban, sajnos talán nem is tehetsz róla, hogy ilyen vagy…

