Daily Archives: 2017-10-18

Mikor arcoddal arcomhoz simultál…

Standard

Mikor arcoddal arcomhoz simultál,

Két kezeddel, s testeddel körbefontál,

Egy más dimenzióba repítettél,

Szeretettel és melegséggel feltöltöttél.

Én is élveztem találkozásunk minden pillanatát,

Minden egyes szavad, melyekkel megszólítottál.

Éreztem, hogy együtt lüktetnek és tombolnak bennünk az érzelmek,

Nem engehettük meg, hogy felszínre törjenek.

Jó érzés volt téged megérinteni,

a zenére veled együtt táncolni.

Zavarodottságodban erősen kerülted tekintetem.

“Miért nem nézel a szemembe?” – kérdeztem.

Összeszedted minden bátorságod, feltekintettél: “Miért gondolod, hogy nem merek a szemedbe nézni?”

Ezzel a kérdéssel engem leptél meg.

Bátorságom és magabiztosságom itt inalt el.

Emlékezetembe vésem ezeket az érzelmeket, melyeket te adtál.

Gondolatban csókjaiddal elárasztottál.

Olyan jó volt hozzád simulni,

Gondolatban kettőnkröl álmodozni.

********

Az egész találkozás olyan érzéki volt, mint ez a brazil dal:

